2017/05/13

Emrah Karaduman - Aleyna Tilki Cevapsız Çınlama Dinle

En sevilen ve en çok dinlenen parçalardan olan Aleyna Tilki'nin Cevapsız Çınlama şarkısını sizler için paylaştık. Bu parça gerçekten dinleyiciler tarafından kısa sürede Youtube kanalında 276.260.326 görüntüleme ve dinlenme alarak en popüler şarkılar arasına girmeyi başardı. 

Emrah Karaduman'ında katkısıyla hızla dinlenme sayısı gün geçtikçe artıyor. Aleyna Tilki'nin yaşı çok küçük olmasına rağmen bu kısa süre zamanda en çok dinlenilen ve hobi olarak hayranları tarafından sevilen bir sanatçıdır. Kendisini bu güzel şarkısından dolayı tebrik ediyoruz.Bu arada youtube video klibini hemen atalım izlersiniz.

Parçadaki müzik temposuda gerçekten çok güzel ve heryerde dinlenilecek bir şarkıdır. Örneğin arabalarda son ses dinlemek için uygun bir şarkıdır. Gelenelde üniverstelerdeki öğrencilerin dinlediği ve kantinlerde, kafelerde sürekli çalan bir müziktir. Şarkının sözleride bir okadar anlamlı. Ama yinede bu müziği bukadar etkili kılan tabiki Aleyna Tilki'nin sesi ve Emrah Karaduman'ın katkısıdır. 

Sadece Türkiye çapında değil, Dünya genelinde klibi izlenilen ve dinlenilen bir şarkıdır. Diğer sanatçılardan farkı kısa sürede izlenme rekoru kırması ve Aleyna Tilki'nin küçük yaşta bukadar bilindik bir sanatçı olmasıdır. Bu süre zarfında bu konumda popüler olabiliyorsa ileriki zamanlarda artık siz düşünün neler yapacağını. Kendisine başarılar temenni ediyoruz bu güzel cevapsız çınlama şarkısı için.

Youtube klibi bu kadar çok görüntüleme alınca bir o kadarda hayranları tarafından yorumlar yazan var. Bu şarkıyla ilgili yorumların ilgi çekici olanlarını sizler için paylaşmak istiyorum.
  • Aleyna Tilki'yi bazı kızlar çok kıskanıyor. Lütfen bencil olmayın.
  • Bence yaşına göre süper bir yeteneğe sahip birisi. Üstüne fazla gelmeyin isterseniz.
  • Ben bu şarkıyı sırf yorumlara bakmak için dinliyorum.
  • Aleyna çok tatlı ve güzel birisidir. Yolu açık olsun inşallah.
  • Benim anlamadığım birşey var. Şarkıdaki sesleri, editleri, görüntüyü ve bütün montajlama işini yapan Emrah Karaduman ama bütün övgüyü Aleyna Tilki alıyor. Burada Emrah Karaduman'ında büyük katkısı vardır.
  • Cevapsız çınlama şarkısını dinlemek zorunda değilsiniz. Gidin Hadise dinleyin ozaman.
  • Her şarkısında kulaklarım çınlıyor ama cevapsız çınlama tabiki. Kabul ediyorum kötü espriydi.
  • Bu şarkıyla hergün kopuyorum ben çok hoşuma gidiyor.
  • En iyi müziklerden birisi. Kız istediği herşeyi yapabilir. Cevapsız çınlama şarkısı rekor kırdı.
  • Bence çok kibar birisidir kendisi ve iyi kalpli güzel bir kız. Siz sanki onlardan daha iyimi şarkı yapacaksınız.
  • Şarkı sözlerinden en çokta kulağımda sayısız cevapsız çınlama kısmını seviyorum.
  • Aslında bende çok seviyorum Aleyna'yı fakat biraz egolu birisi olduğu için bu sevgim kısıtlı.
  • Egoist birisi değildir aslında. Sadece vücut dilini kullanamıyor. El kol hareketleri felan biraz tuhaf. Aleyna Tilkinin ben en çokta konuşmasını beğeniyorum. 16 yaşında birisi değilde sanki daha olgun birisi gibi konuşuyor.
  • Ben bu cevapsız çınlama şarkısını bir günde 20 defa dinliyorum heralde. Kulağa hoş gelen bir parça.
  • Sende haklısın kalbimizde kırılmadık yermi kaldı.
  • Çok kıskanıyorsunuz o yüzden hep olumsuz yorumlar kullanıyorsunuz.
  • Hayatımda bu kadar güzel bir şarkı dinlemedim ben umarım devamı gelir.
  • Biraz dans eksiği var bunu tamamlaması gerekiyor.
  • Onu çekemeyenler var. Kızların hepsi onun yerinde olmak istiyor o yüzden kıskandıkları için olumsuz yorum yazıyorlar.

Aleyna Tilki Cevapsız Çınlama Şarkı Sözleri

Kağıt kesiğinden daha çok çok acıtır.
Hemen geçmez öyle vicdanın izi,
Aklımda ne varsa, dilimde hepsi
Sağduyum herkesten önce arazi

Kulağımda sayısız cevapsız çınlama
Biri beni mi anıyor, seviyorum sanıyor.
Köprüleri yakalı, kaldırıp kenara atalı.
Yüzünü unutalı uzun zaman oluyor

Kalbimde kırılmadık yer mi bıraktı?
Yaptığıyla söylediği nedense farklı.
Mazlumun ahı aheste aheste alınır.
Bırakın kazandım zannetsin zavallı.

ilgili makaleler

Emrah Karaduman - Aleyna Tilki Cevapsız Çınlama Dinle
4/ 5
Oleh

ABONE BÜLTENİ

Moda Dergisi'ne e-posta yoluyla doğrudan abone olun son yayınlanan makaleler hakkında bilgilendirelim.