2017/05/13

Hadise'nin En Çok Dinlenen Prenses Şarkısı

Hadise bu parçasıyla ortalığı yıkıp geçti gerçekten. Gerek İngilizce şarkıları, gerekse Türkçe şarkıları söyleyen hadise gerçekten her iki dilde'de mükemmel söylüyor.

Canım hadisem seni çok seviyorum. Müziklerin gerçekten çok hoş. Cafe ortamında, Sahilde, Barlarda, Üniversiteler'de bile hep senin şarkıların çalıyor. Sarı saçların sana çok yakışıyor ve çok iyi bir insansın.


Bu söylemiş olduğun prenses şarkısı da yine en çok dinlenilen müzikler arasında yer aldı. Sizi bilmiyorum ama ben çok sevdim bu parçayı.

Özellikle yabancı şarkıları dünya genelindede büyük ilgi görüyor. Müzik ruhun gıdasıdır derler ya işte hadisenin şarkıları tam size göre. Canınmı sıkıldı, çokmu streslisin. Ruhunmu bunaldı aç Hadiseyi müzik son ses bangır bangır inlesin ortalık. Özellikle arabalarda müziği son ses açarak dinlemek daha keyif verici
Giymiş olduğun gelinlik'de sana çok yakışmış. Beyazlar içinde Prensesler gibi olmuşsun. Zaten bütün elbiseler yakışıyor Hadiseye.

Youtube'de kanalındada prenses şarkısını 176.307.756 kişi görüntülemiş ve dinlemiş. Buda Türkiye'de ve Dünya genelinde Hadise'nin şarkılarını nekadar çok sevdiklerini ve dinlediklerini gösteriyor. Üstelik hayranları tarafından bitmek tükenmek bilmeyen yorumları'da ardı sıra geliyor. Yotube klibindeki yorumlarda ise benzetmeler, espriler, beğeniler ve aynı zamanda saçmalayanlarda olmuş tabi.

Bunlardan Bazılarını Paylaşmak istiyorum;
  • 1 aya kadar 80 milyon kişinin izlediğini ve şuan ise ikiye katladığını, songül'ün iyi prim verdiğini ve şarkının reklamlarını yaptı resmen demiş. 
  • Her defasında prenses şarkısı çalarken songül söyleyecek gibi hissediyorum.
  • Songül'den sonra popülerliği dahada artan kliptir.
  • Yok elbisesi iyi değil yok sesi iyi değil
  • Acun söyledikten sonra parçayı daha çok izleyenler.
  • Songül senin sayende bu parçadan soğudum. Şarkının tamamını dinleyesim gelmiyor
  • Herkes yabancı yorumlar yazmış bu nasıl iş. Türk şarkısında Türkçe şarkı arıyoruz.
  • Hadisenin şarkılarını çok beğeniyorum ama hareketlerini beğenmiyorum nedense.
  • Gerçekten şarkının sözleri anlamlı. Baba evinde herkes prenses gibidir.
  • Bu parça bana göre çok coşkulu. Coşuyorum tutmayın beni.
  • Müziği bir sürü kişi dinlemiş ama yarıdan çoğu songülcüdür bence
  • Hadisecim 1 numarasın gerçekten. Çok Tatlısın ve sesin çok güzel. Güzellikmi güzellik, Sesmi ses ne ararsan var.
  • Ben her gün dinliyorum bu şarkıyı çünkü hadise'yeye bayılıyorum.
  • Araplar sarışın kızları çok seviyor sanırım. En çok onlardan yorum gelmiş.
  • Bunu dinleyince neden benim aklıma solmaz geliyor.
  • Herkese tavsiye ediyorum. Mutlaka izleyin ve dinleyin
  • Hadiseyi Shakira sanatçısına benzeten bir tek benmiyim.
  • Bizim hatunlarda prensesler gibiydi babasının evinde.
  • Prenses sözlerini çok beğeniyorum
  • Nedense hep yorumları okuyorum müzik bahanesiyle.
  • Songül'den sonra buraya gelenler varsa söyleyin bende bileyim. Yalnız değilimdir inşallah.
  • Hadise abla ben 2. sınıftayım. O ses çocuklara katılacağım ve ben Antalya'da oturuyorum.
  • Ne zaferinden bahsediyorsun sözü tam bir efsane ya.
  • Survivor yarışmasından buraya gelenler buradaysa söylesin bileyim.
  • Erkeklerin kimseye belli etmeden gizli gizli dinlediği parçadır.
  • Sıkıldım artık bu müzikten. Eskiden çok dinliyorum ama şuan hiç dinleyesim gelmiyor nedense. Modası geçti sanırım. Hadise artık yeni şarkılarını bekliyoruz.
  • Bu parça bana sanki evde kalmış veya aldatılmış yada üzerine kuma getirilmiş  kızları anlatıyor.
  • İnanmıyorum ya bu şarkı bukadar çok dinlendiyse Tarkan'ın Dudu şarkısı 2 Milyarın üzerinde olması gerek.
  • Hadise ablacım hiç kusuruma bakma ama bu şarkı songül abla tarafından el konulmuştur.
  • Seni magazin proğramlarında görmek istiyoruz.
  • Süper ya bayılıyorum bu klibe. Erkekler kadınlar olmasa bir hiçtir.
  • Şarkının nakaratından en çokta İstersen bana ukala mukala de kısmı güzel.
  • Bu parçayı zuhal topaldaki songül daha güzel söylüyor sanki.
  • Aleyna Tilki'nin şarkıları daha 2 ay olmadan Hadise'nin Klibindeki izlenme sayısını geçti.
  • Her nedense bu şarkı ramazan ayları zamanlarında izlenmelerinde düşüş oluyor.
  • Belki bana inanmayacaksınız ama böyle bir parçanın olduğunu songül'den öğrendim.
  • Neden bu şarkıyı dinleyince herkes mutlu oluyor ki. Ben efkarlanıp bir sigara yakıyorum.
  • Hande Yener Kraliçeyse, Hadise Prenses ise, Kral ve Prens Kim Acaba soruyorum size?
  • Abla ben senin en büyük hayranınım. Seni görmeyi okadar çok istiyorum ki anla tamam. Diğer sanatçılardan çok ünlü birisin. Keşke sen benim annem olsaydın. Bende o kızların arasında olmayı ne kadar çok isterdim.
  • Ben söyleyeyim hangi zaferden bahsettiğimi. Tabiki Çanakkale Zaferi.
  • Murat Boz ile Hadise birbirlerine çok yakışıyor. İkisi bir evlenecek bence.
  • Siz hangi prensesi seviyorsanız sevin. Benim bitanecik prensesim var ve ben onu çok seviyorum.
  • Madem çok seviyorsunuz benden size bir kıyak alın size hadisenin prenses şarkısının sözleri. Beğenmeyi unutmayın darılırım.
Ne zaferinden bahsediyorsun,
Savaşla aşkı karıştırmışsın.
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın.
Sen rekabet iste,
Ben buna bayılırım,
Kadının gücünü hafife alma.
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup zor durumda kalma.
İstersen bana ukala mukala de,
El üstünde tutulmazsam, hep el kalırım.
Prensesler gibiydim ben baba evinde,
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım.

ilgili makaleler

Hadise'nin En Çok Dinlenen Prenses Şarkısı
4/ 5
Oleh

ABONE BÜLTENİ

Moda Dergisi'ne e-posta yoluyla doğrudan abone olun son yayınlanan makaleler hakkında bilgilendirelim.