2017/05/16

Oğuzhan Koç - Küsme Aşka Dinle

Yine en popüler şarkıları sizlerle paylaşmaya devam ediyoruz. Bu seferki paylaşımımız Oğuzhan Koç'un söylemiş olduğu küsme aşka şarkısını sizler için paylaştık. Oğuzhan koç'un bu şarkısı ttnet müzikte ve youtube kanalında en çok dinlenilen listesinde yerini aldı.
Hayranları tarafından büyük ilgi görülen Oğuzhan Koç bu şarkısıyla Youtube kanalında 16 Mayıs 2017 itabarıyla  tam 32.221.898 görüntüleme alarak en çok dinlenilen şarkılar arasına girmeyi başardı. Bu dinlenme sayısı bir Türk sanatçısı için oldukça yüksek bir rakamdır.

Gerçekten kulağa hoş gelen bu şarkı sizin bütün gerginliklerinizi alıyor. Sevgili ile her ortamda dinlenilecek bir şarkıdır. Youtube'de bukadar çok dinlenme sayısı olunca bir hayli o kadarda dinleyiciler tarafından iyi yorumlarda geliyor tabiki. Bu şarkı yorumlarının ilgi çekici olanlarını sizler için paylaşıyorum.
  • Helal olsun Oğuzhan abi bize böyle kliplerle gelin artık ya, Diğer sanatçılar gibi orasını burasını açarak ve bunları klip diye yayınlayanları görmek istemiyoruz artık.
  • Bu şarkı benim çok hoşuma gitti. Bazı kliplere bakıyorum hiç iyi değil. Ama oğuzhan koç gerçekten kaliteli şarkılar yapıyor.
  • Biz aşka küsmedik ama aşkı zehir edenlere çok küstük oğuzhan abi
  • Hep aşk şarkıları söyleyip ama aşık olmayan adam gibi adam seviliyorsun.
  • Sen daha geçen klibinde yokluğunda yüz çevirdim aşka demiştin. Şimdi neoldu ya.
  • Ah küsme aşka diyorsun ama giden gitmiştir, gittiği günde bitmiştir artık bizim için.
  • Soruyorum size gerçektende her gidenin yerini birisi alırmı?
  • Merak ediyorum Aleyna Tilki şarkısını daha çok dinleyen var. Bu sesi güzel sanatçımızın şarkıları az dinleniyor nedense.
  • Bugüne kadar gördüğüm en iyi pop şarkıcısıdır.
  • Benim şimdiye kadar en iyi tanıdığım popçu Tarkan'dır. Onun üstüne tanımam. Ama Oğuzhan Koç'un Seside çok güzel ve gerçekten dinlenilecek şarkıları vardır.
  • Ben hep dinliyorum bir insan bütün şarkılarını severmi ya ben hepsini seviyorum işte.
  • Benim aşka falan küstüğüm yok. Aşk beni bulmuyor Oğuzhan abi Aşk bize küstü sanırım.
  • Bu şarkı bende bağımlılık yaptı. Fırsat buldukça dinliyorum küsme aşka şarkısını.
  • Bu müziği dinlerken kendimi böyle Yaz ayında, gün batarken sevgilimle birlikte sahilde gibi hissediyorum.
  • Her sıkıntı, dert çeken Oğuzhan Koç'a koşuyor. Oda bizim için şarkı söylüyor.
  • Bu şarkı zaten çok güzelken klip'de ayrı bir güzellik katmış. Küsme aşka şarkısı çok güzel.
  • Sevipte kavuşamayan ve aşk acısı çeken kişilerin şarkısıdır.
  • Ne tür şarkı yaparsa yapsın bütün şarkıları dinleniyor ve tutuluyor.
  • Müzik çıktığında hiç dinleyesim gelmedi. Fakat geçen gün sevgilimden ayrıldım artık bağımlısı oldum ve bir sigara daha yaktım şuan aşkım için.
  • Aşkımın benden haberi bile yok. Bu çok geçmişte kalan bir aşk hikayesiydi.
  • Küsme Aşka şarkı sözlerinin en çokta "sabret arkadaş bir güneş doğar her gecenin sabahına" kısmı çok hoşuma gidiyor.
  • Herşey harika ve çok güzel. Klip, Oyuncular, Oğuzhanın sesi süper zaten.
  • Ben birini çok seviyordum. Bugün okulda açılacaktım ona sevdiğimi söyleyecektim fakat bugün gözümün önünde çocuk gitti başkasını öptü ya.
  • Sen aşka yüz çevirmiştin şimdide aşka küsme diyorsun ben anlamadım bu işi.
  • İlk dinlediğimde bu şarkı olmamış sanki bulutlara esir olduk şarkısı daha güzeldi. İkinci dinleyişimde vay be gerçekten çok güzel klip. Üçüncü dinleyişimde oğuzhan'ın her şarkısı kaliteli be.
  • Nekadarda güzel söylemiş gözlermi dolar yoksa ellermi yanar yada diller mi susar özlediğin zaman çok anlamlı sözleri var.
  • Hiç kimsenin yeri dolmuyorki. Gelenlerde gidenleri aratıyor hep canlar.
  • Kimi seveyim kime aşık olayım. Aşık olduğum kişi beni sevmedikten sonra neden seveyim.
  • Keşke küsme demekle olan birşey olsaydı. Ama küstürdüler bizi.
  • Aşk denen şey oldu'da bizlermi küstük. Bizi bu zamanda böyle seven kimse çıkarmıki.
  • Sana kim aşk acısı çektirdiyse helal olsun ya yoksa böyle aşka küsme gibi şarkıları hiç bizaman dinleyemeyecektik.
  • Akıllı olun ve aşka falan küsmeyin yoksa zararlı siz çıkarsınız demiş olayım.
  • Küsme aşka değilde küs aşka olmalıydı şarkı. Benim bunca sıkıntıdan sonra hiç bir beklentim kalmadı artık.
  • Abi çok enfes şarkıların var dinledikçe zevk veriyor insana, yaşama sevincim yerine geliyor işte ben sanatçı diye buna derim
  • Oğuzhan koç nasıl oluyorda böyle süper şarkılar yapıyor diye merak ettinizmi. Çünkü Erzincanda doğdu. Oranın suyunu içmiş, ekmeğini yemiş gerçek bir Anadolu sanatçısıdır. Onun kalbinin güzelliği yüzüne yansımıştır. Erzincan insalarına "Can" diyorlar. Bütün gönüllerde taht kuran samimiyet ve nicesi. Değerli sanatçımıza lütfen sahip çıkalım onun gibisi birdaha gelmez.
  • Sabret arkadaş ve bir güneş doğar bekliyoruz bakalım.
  • Bu klipten güzel bir film olur bence.
  • Küsme aşka şarkısı genelde dans şarkısı olarak çıkmaya başladı.
  • Bu şarkı en az 100 milyon dinlenme alması gerekli diyenler.
  • Bu şarkı bize ne anlatıyor demekki bir klibin çok izlenmesi için çıplak kızların dans felan  etmesi gerekmiyormuş.
  • Olmayan sevgilim için bir sigara yaktım iyimi.
  • Oğuzhan'ın sesine montaj yapmasaydınız yani düzeltmeseydiniz daha iyiydi. Zaten orjinal sesi harika.
  • Ben aşkımla 3 yıldır sevdim ve 3 yıldır beraberdik ama hiç değmezmiş. Bukadar değer verdim sonu hüsran çıktı.  Herkes kendini bulunmaz hint kumaşı sanmaya başlamış artık yeter. Ben aşka küstüm artık küsmemek elde değil çünkü
  • Benim en iyi favorilerimden birisi bu küsme parçasıdır.
  • İzlediğim en duygulu kliplerden bir tanesi
  • Müzik çok anlamlı. En güzel yeride El aç, Dua et Allah'a
  • Gurur aşkı korur sanırsın sen beni hiç mi düşünmezsin.
  • Kliplerindeki bulutlara esir olduk parçası 100 milyon oldu şimdide küsme aşka şarkısı rekor kıracak yakında.
  • Şarkıyı çok sevdim ve dinledikçe dahada çok sevmeye başladım. Kim benim kadar sevebilirki. Aşka kim küserse kümese girsin orda kalsın.
  • En yakın zamanda senin albümlerini istiyoruz.
  • Önceki şarkıda her aşk bir gün biteri söylemiştin. Şimdide küsme aşka demişin reyiz.
  • Dinlerken gözlerime yaşlar giriyor ağlıyorum.
  • Gözlermi dolar ellermi yanar dilermi susar özledigin zaman ne kadarda anlamlı söylemiş oğuzhan koç.
  • Klip çekimi gayet başarılı ama şarkı beni aldı götürdü hiç beklemediğim yerlere.

ilgili makaleler

Oğuzhan Koç - Küsme Aşka Dinle
4/ 5
Oleh

ABONE BÜLTENİ

Moda Dergisi'ne e-posta yoluyla doğrudan abone olun son yayınlanan makaleler hakkında bilgilendirelim.